למה אתה צריך את כפיות העץ?

 שלושת החומרים הפופולריים ביותר לכפות בישול הם מתכת, פלסטיק ועץ. לכל חומר יש יתרונות וחסרונות, אבל אם הייתם מבקרים במטבחים של שפים ותיקים ושל טבחים חובבים כאחד ברחבי העולם, כף העץ תהיה הנפוצה ביותר. בבלוג הזה, אנשים או אנשים יכולים להגדיל את ההבנה שלהם לגבי היתרונות והיתרונות של כפיות העץ המדהימות והידועות ביותר.

הסירים והמחבתות שלך נוטים הרבה יותר להישרט על ידי כפות לא מעץ, במיוחד כפיות מתכת. זה בעייתי עבור משטחים שאינם נדבקים מכיוון שהאוכל יתחיל להידבק לתחתית, מה שהופך את זה למאתגר יותר לבשל על המחבתות ולנקות אותן לאחר מכן. אתה יכול פשוט להחליט לזרוק את הסיר או המחבת בסוף. עם זאת, מכיוון שכפות עץ הן רכות באופן טבעי, הן לא יפגעו במשטחי מחבת מברזל יצוק או נירוסטה או ישרטו גימורים של מחבת נון-סטיק, מה שמבטיח חיים ארוכים של בישול נעים.

כל מי שמבלה מספיק זמן במטבח מבין שלפעמים קצת שומן מרפקים הוא אחד המרכיבים החיוניים ביותר בכל מטבח. במיוחד כאשר קיימים רטבים, ערבוב, היפוך או גירוד טוב מאפשרים לכל הרכיבים לקבל את תשומת הלב שהם דורשים לחום וטעם מאוזנים. עם אחיזה יציבה ויציבה, כפות עץ הופכות את הערבוב לפשוט ויעיל יותר - ואין חשש שהידית תתנפץ. בנוסף, זה נותן לך כלי אמין לניקוי פסולת מהתחתית והדפנות של המחבת שלך.

כפות מתכת יכולות להתחמם במיוחד כאשר הן נחשפות לטמפרטורות גבוהות. כפיות עשויות פלסטיק עשויות להתחיל להמיס. מכיוון שכפות עץ אינן נושאות חום, ניתן לערבב כמה זמן שתרצו מבלי לדאוג שהידית תהיה חמה מדי. בנוסף, לא תצטרכו לדאוג שהכף תימס או תשרוף את היד שלכם אם יש סיכוי להשאיר אותה במחבת לתקופה קצרה.


Comments

Popular posts from this blog

משרביות עץ לעולם אל תשנה את טמפרטורת הבישול הזו!

דק סינטטי הוא מאוד עמיד וחזק מאוד!